• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65960
+
-

راهیابی ۱۵ نوازنده بوشهری به جشنواره جوان

گوناگون
راهیابی ۱۵ نوازنده بوشهری به جشنواره جوان

دبیرخانه جشنواره ملی موسیقی جوان بعد از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحلۀ اول و بررسی بیش از 2100 اثر ارسالی در 3 بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک، اسامی 776 نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحلۀ نهایی اعلام کرد. 
به گزارش ایسنا، نام ۱۵ نوازنده از استان بوشهر در میان این نخبگان جوان موسیقی کشور قرار دارد.

 «ماهان فولادی» و «محمد کرمی» در رشته سه‌تارنوازی، «محمدجواد نجیبی» در رشته کمانچه‌نوازی، «صادق خیاطی‌فرد» در رشته دف‌نوازی و «علیرضا زارعی»، «عرفان سعیدی»، «امیرمحمد هاشمی»، «آینا جاشویی»، «مبین مظلوم‌زاده»، «ابوالفضل جاشویی»، «امیرهوراد سلطانی»، «محمد حیدری خزاشبندی»، «رضا زارع»، «امیرعلی چوگان‌باز» و «آرمان کشفی» در رشته نی‌انبان‌نوازی، 15 نوازنده جوان استان بوشهر هستند که به این جشنواره ملی راه یافتند. هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راهیابی به مرحلۀ نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیات داوران به اجرا خواهند پرداخت.

سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری «هومان اسعدی» و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از 5 مردادماه تا 5 شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید