• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65865
+
-

بیکاری در بوشهر کمتر شد

نرخ بیکاری بهار امسال در بوشهر به نسبت مدت مشابه سال گذشته از 10/9 به 2/9 درصد رسیده است

بیکاری در بوشهر کمتر شد

استاندار بوشهر گفت: در بهار امسال نرخ بیکاری استان بوشهر از 9/10 درصد به 2/9 درصد رسیده است که با کمک و مشارکت همگانی به این دستاورد رسیده‌ایم.

به گزارش مهر، «عبدالکریم گراوند» در نشست کارگروه اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: حوزه اجتماعی یکی از معدود بخش‌هایی است که مشکلی در تخصیص بودجه ندارد و به صورت ویژه مورد توجه بوده است.
وی اضافه کرد: در حالی که در حوزه‌های عمرانی و دیگر بخش‌ها با محدودیت‌های بودجه‌ای روبه‌رو بوده‌ایم، اما در حوزه اجتماعی با هم‌افزایی فوق‌العاده و تخصیص اعتبار مورد نیاز، مأموریت‌های بزرگ و ویژه را به طور کامل انجام دادیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت توانمندسازی فرزندان، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انسانی بسیار مهم است و در آینده نتیجه بسیار خوبی در پی خواهد داشت.
وی برنامه‌ریزی دقیق در حوزه اجتماعی را ضروری دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌ها برای رفع مسائل و مشکلات اجتماعی استفاده کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

گراوند یکی از آسیب‌های مهم را بیکاری دانست و افزود: اگر از ظرفیت‌های مردمی کمک بگیریم و مشارکت را افزایش دهیم قطعا به نتایج مطلوب مورد نظر خواهیم رسید. همه باید در کنار هم باشیم تا آسیب‌ها کاهش یابد.
استاندار بوشهر با بیان این‌که ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه سیاسی استان وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت‌های جوانان به خوبی استفاده کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید