• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65502
+
-

پاسخ مسئولان



نصب علائم راهنمایی در بوستان ولایت بر عهده منطقه16 نیست
روابط عمومی شهرداری منطقه16 در پاسخ به پیام مردمی تحت عنوان ضرورت نصب علائم راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های اطراف بوستان ولایت آورده است: این بوستان در محدوده منطقه 16نمی‌باشد و لازم است منطقه راهنمایی و رانندگی محدوده بوستان ولایت از این موضوع مطلع شود.

استخر شهدای آزادی در اختیار سازمان ورزش تهران است
روابط عمومی منطقه 10شهرداری تهران در واکنش به پیام مردمی تحت عنوان «3‌ماه از تعطیلی استخر شهدای آزادی گذشت» پاسخ داده است: مجموعه ورزشی شهدای آزادی در تاریخ 19خرداد 98تحویل سازمان ورزش شهرداری تهران شده است.

امکان افزایش قطارهای آخر شب تهران به کرج نیست
شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه در پاسخ به پیام شهروندی با عنوان «تعداد قطارهای تندروی آخر شب به کرج افزایش یابد»، پاسخ داده است: ضمن عذرخواهی از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از روزنامه همشهری به‌خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات شهروندان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی، به اطلاع می‌رساند: برنامه‌ریزی حرکت قطارهای اکسپرس براساس آمار مسافران ساعات مختلف و طبق الگوی تقاضای سفر شکل می‌گیرد و به‌صورت دائم و مستمر پایش می‌شود. گفتنی است؛ در حال حاضر استقبال مسافران پس از ساعت 21و 30در خط 5مترو ناچیز بوده و قطارها به‌صورت نرمال هم تکمیل ظرفیت نمی‌شوند؛ لذا برقراری قطارهای تندروی خط5 در ساعات پایانی فعالیت مترو فعلا امکانپذیر نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید