• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65500
+
-

با مردم

با مردم







3هزار نفر بلاتکلیف با خرید از شرکت نگین‌خودرو

حدود 6سال قبل بیش از 3هزار نفر در شرکت لیزینگ نگین‌خودرو با پرداخت مبالغ مختلف ثبت‌نام کردند و از آن تاریخ تا امروز که 6سال گذشته همچنان بلاتکلیف هستند. مدیر شرکت هم به جرم کلاهبرداری در زندان است. از مسئولان قضایی توقع پیگیری و پاسخگویی داریم.
احمدی از شاهرود

ناصرخسرو مملو از معتادان به شیشه
کوچه‌های خیابان ناصرخسرو مملو از معتادان شیشه‌ای با ظاهر ژولیده و نامطلوب است که برای خانواده‌های ساکن و کسبه خطرساز هستند. چشم‌انتظار اقدام مسئولان هستیم.
توسلی از ناصرخسرو

کمیته امداد به همه نیازمندان برسد
کمیته امداد تنها به کسانی که با لابی و نامه‌نگاری و توصیه تحت سرپرستی قرار گرفته‌اند کمک می‌کند؛ درحالی‌که جامعه پر از نیازمند است. بنده که برای نان شب معطلم به مرکز این کمیته در فردیس مراجعه کردم اما می‌گویند پول نداریم. واقعا چه باید بکنیم با 7میلیون پول‌پیش نمی‌توانیم خانه پیدا کنیم.
پروری از فردیس کرج

گرانی لبنیات به ضرر سلامت جامعه
گران کردن لبنیات با کمبود کلسیم و پوکی استخوان رابطه مستقیمی دارد. لطفا مسئولان مراقب گرانی بی‌رویه کالاهایی از این دست باشند.
طاهر بلغار از تهران

جایگزین کیسه پلاستیکی بدهند
طرح‌های مختلفی برای جایگزینی کیسه پلاستیکی هست که یکی از آنها به‌کارگیری کیسه پاکتی برای میوه مثل گذشته‌های دور است. در شرایط فعلی که با کمبود کاغذ و گرانی آن مواجهیم، بعید است که امکان فراگیرشدن پاکت کاغذی باشد، پس چاره‌ای جز استفاده از کیسه پلاستیکی نیست. کیسه‌های پارچه‌ای برای خرید میوه و سبزیجات مناسب نیستند. با این حال همه تلاش کنیم که کیسه پلاستیکی کمتری مصرف کنیم.
خانقاهی از رشت

مطالبات سه‌ماهه معلمان چه شد؟
وزارت آموزش و پرورش از زمستان به معلمان بدهکار بود که مطالبات بهار هم روی آن آمد. فکر نمی‌کنند که معلمان با چه اعصاب و روحیه‌ای به کارشان ادامه بدهند؟
علومی از تبریز

همسر جانبازم روی دستم مانده
حال همسرم بسیار بد است و برای انتقال وی به بیمارستان نیازمند آمبولانس هستیم. بنیاد شهید و جانبازان می‌گوید بروید ماشین آمبولانس بگیرید بعد بیمه پولش را می‌دهد. آیا نباید فکر کنند که اگر پول داشتم اصلا به آنها مراجعه نمی‌کردم؟ سپاه هم می‌گوید ما وظیفه نداریم به بنیاد، آمبولانس بدهیم. این بود خدماتی که برای شهیدان زنده در نظر گرفته بودند؟
همسر یک جانباز

پاسخگویی سامانه 137 در مورد سایت تهران من
سامانه 137در پاسخ به تماس بنده با موضوع به‌روزرسانی اطلاعات سامانه تهران من که مربوط به تردد در محدوده‌های ترافیکی است،‌ عنوان کرد که این سایت تا پایان‌ ماه به روز نمی‌شود و این بدان معناست که من باید هر روز بابت تردد به‌صورت پیش‌فروش 40هزار تومان حساب خود را شارژ کنم تا اگر در طرح رفتم از آن کسر شود و اگر نرفتم در پایان ‌ماه به حسابم بازگردد. این تاخیر و انباشت پول یک میلیون تومانی به مالکان خودرو را چه کسی پاسخگوست؟
موسوی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید