• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65362
+
-

تاکید بر طراحی و نصب تندیس مشاهیر گیلان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی گیلان با تاکید بر لزوم انجام کارهای ماندگار در راستای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی استان گفت: باید تندیس بزرگان و مشاهیر استان همراه با شرح مختصری از زندگینامه آنان در نقاط مرکزی شهر رشت طراحی و نصب شود.

به گزارش ایسنا «کیوان محمدی» در دیدار با اعضا و کارکنان شورای اسلامی و شهرداری رشت به منظور بررسی نصب نمادی از روزنامه «خیرالکلام» به عنوان نخستین روزنامه انتشار یافته در استان بیان کرد: طراحی منظم و خلاقانه و جانمایی مناسب در پروژه‌های سیما و منظر شهری ضروری است.

این مقام مسئول با بیان این‌که نصب نماد روزنامه «خیرالکلام» به عنوان نخستین روزنامه انتشار یافته در تاریخ گیلان اقدامی مثبتی است، اظهار کرد: نصب این نماد می‌تواند در تبیین هویت گیلان برای جوانان استان و کشور موثر باشد. 

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باید از الگو‌های مناسب و به‌روز در زیباسازی شهر استفاده کند. همین امر علاوه بر رضایت شهروندان، باعث جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: ما آمادگی هرگونه همکاری برای چنین اقداماتی که در راستای حفظ میراث فرهنگی و مکتوب استان باشد، داریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید