• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65359
+
-

دعوت از 4 فوتبالیست گیلانی به دومین اردوی تیم ‌ملی جوانان

4 فوتبالیست گیلانی به دومین مرحله اردوی تیم ‌ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش ایرنا، دبیر هیات فوتبال استان اظهار کرد: دومین مرحله از انتخاب نفرات نهایی تیم ‌ملی فوتبال جوانان کشور در 3 گروه برگزار می‌شود که 2 فوتبالیست گیلانی در گروه اول و 2 فوتبالیست دیگر این استان نیز در گروه سوم این اردو حضور می‌یابند.

«فرزاد سیری» افزود: طبق اعلام فدراسیون فوتبال، اردوی انتخابی تیم ‌ملی فوتبال جوانان کشور در گروه اول از 20 تیر در تهران آغاز می‌شود که «مهدی مهدوی» و «آرین عشرتی» از گیلان در این اردو حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: اردوی اتنخابی تیم ‌ملی فوتبال جوانان کشور در گروه سوم نیز که با حضور بازیکنان حاضر در اردوهای قبلی و به خصوص نفرات اعزام شده به مسابقات روسیه خواهد بود، از ۲۴ تیر در تهران برپا می‌شود که «محمدرضا محرمی» و «مهدی هاشمی نژاد» 2 فوتبالیست شایسته استان در این مرحله از اردو حضور خواهند یافت.

سیری بیان کرد: گروه اول از اردوی انتخابی تیم ‌ملی فوتبال جوانان کشور که 2 گیلانی در آن حضور خواهند یافت، به مدت 3 روز و اردوی انتخابی گروه سوم نیز به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی تیم ‌ملی در تهران ادامه می‌یابد. 

در پایان این مرحله از اردو نفرات برتر از سوی کادر فنی انتخاب می‌شوند و به مرحله بعدی اردوی تیم ‌ملی فوتبال جوانان کشور راه خواهند یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید