• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 19 بهمن 1396
کد مطلب : 6533
+
-

دعوت به خلق حماسه دوباره در 22بهمن

 رؤسای قوا آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی 22بهمن امسال اعلام و از مردم هم دعوت کرده‌اند به جمع راهپیمایان بپیوندند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی گفته است: باید در این راهپیمایی با خلق حماسه‌ای جدید، اراده، انسجام، اتحاد و پایبندی خود را به منافع و حاکمیت ملی نشان داده و به بدخواهان ایران اسلامی در سراسر جهان بگوییم که راه امام خمینی(ره) همچنان ادامه خواهد داشت. آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه هم گفته است: مردم عزیز و بصیر ما در راهپیمایی 22بهمن امسال هم همچون سال‌های گذشته، وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

او گفته است: امیدواریم امسال هم مردم ما همانند سال‌های دیگر این وظیفه الهی و سیاسی را به بهترین وجه انجام دهند و مسئولان هم باید قدردان این مردم باشند و خدمت به این مردم را عبادت و وظیفه بدانند. علی لاریجانی،  رئیس مجلس هم قرار است به شیراز برود و در جمع راهپیمایان سخنرانی کند. راهپیمایی 22بهمن امسال از آن جهت اهمیت دارد که بعد از شروع ناآرامی‌ها و اعتراض‌های دی‌ماه امسال، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که همراه مردم ایران است. این در حالی است که مردم ایران همیشه مخالفت خود را با دخالت آمریکایی‌ها نشان داده و معتقدند مسائل داخلی مان به‌خودمان مربوط است. در تازه‌ترین نظرسنجی هم آمار‌ها این اعتقاد را نشان می‌دهد.

 

رسوایی دشمنان

مراجع تقلید هم گفته‌اند 22بهمن امسال جشن پیروزی مردم و روز رسوایی و ذلیلی دشمنان خواهد بود. آیت‌الله مکارم شیرازی گفته است: مردم در 22بهمن کوبنده‌تر از سال‌های گذشته علاقه‌مندی خود به انقلاب اسلامی را نشان می‌دهند. آیت‌الله نوری همدانی هم در ابتدای درس خارج فقه، در مسجد اعظم قم با اشاره به اینکه این انقلاب با هزینه سنگینی به پیروزی رسیده است گفت: دشمنان ما 40سال است که خواب از چشمانشان ربوده شده و هر لحظه منتظر نابودی انقلاب هستند اما مردم ما بار دیگر در یوم‌الله 22بهمن دشمنان را خوار و ذلیل خواهند کرد. مجمع استادان مسلمان دانشگاه‌ها هم در بیانیه‌ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را به حضور در راهپیمایی 22بهمن‌ماه دعوت کرد.در این بیانیه آمده است: اینک که ملت بزرگ ایران برای چهلمین بار پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می‌گیرند بیش از هر زمان دیگر نیازمند حمایت و پشتیبانی ملی است و این حمایت عمومی خواهد توانست حیله‌های دشمنان قسم خورده ملت ایران را نقش بر آب سازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید