• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65299
+
-

حضور تیراندازان البرزی در مسابقات جهانی


ورزشکاران البرزی در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در بخش نوجوانان و جوانان که مرداد سال جاری در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
«بهزاد پاکزاد» در گفت‌وگو با فارس  اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان در بخش نوجوانان و جوانان در 2 رشته کامپوند و ریکرو ویژه دختران و پسران 28 مرداد سال جاری در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.
رئیس هیأت تیراندازی با کمان البرز ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران تمام دنیا در رشته تیراندازی با کمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و این مسابقات در بالاترین سطح برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که پس از اتمام چهارمین مرحله از اردوی هیأت تیروکمان البرز پنجمین مرحله از این اردوها آغاز می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و رکوردگیری‌هایی که انجام شده است، نفرات انتخابی از اردوهای قبلی برای اعزام به این مسابقات آماده می‌شوند.
پاکزاد با اشاره به اتمام تمرین ورزشکاران در بخش پوزیشن و تکنیک ادامه داد: در حال حاضر تمرین‌های آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس صورت می‌گیرد تا ورزشکاران بتوانند با اعتماد به نفس لازم، در رقابت‌های جهانی همان رکوردگیری‌ها را تکرار کنند.
وی تصریح کرد: کمبودی در تیم مشاهده نمی‌شود و تنها مورد آزاردهنده تجهیزاتی است که به وسیله ارز وارد کشور می‌شود و تقریبا ورزش کل کشور را درگیر خود کرده، اما فدراسیون تمام تلاش خود را در راستای کمک به این هیأت به کار
 گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید