• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65206
+
-

دوباره عبدولی دوباره شایعه درگیری

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از شانزدهم تیرماه برگزار شده که در بین نفرات دعوت‌شده، نامی از برادران عبدولی(سعید و سامان) دیده نمی‌شود. برخی سایت‌های خبری دلیل این غیبت را استراحت‌کردن این دو برادر اعلام کردند. علاوه بر عبدولی‌ها، هادی علیزاده‌پورنیا و مهدی ابراهیمی هم در این اردو حضور ندارند. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل اصلی حذف این 4نفر، مشاجره آنها در اردوی قبلی تیم ملی بوده است.
گفته می‌شود در تمرین کشتی بین هادی علیزاده‌پورنیا و سعید عبدولی، ضربه سری که یکی از این دو به آن یکی زده، باعث درگیری شده. مهدی ابراهیمی هم در حمایت از علیزاده‌پورنیا و سامان عبدولی هم به هواخواهی برادرش، وارد دعوا شده‌اند.براساس شنیده‌ها محمد بنا که از رفتار هر 4نفر شاکی شده، نه‌تنها آنها را از اردوی قبلی اخراج کرده که برای اردوی جدید هم قیدشان را زده. این در شرایطی است که پیش‌بینی می‌شد دست‌کم یکی از این 4نفر در مسابقات جهانی قزاقستان دوبنده تیم ملی را به تن کند.
 این عبدولی‌های جنجالی!
پیش‌بینی می‌شد یکی از تأثیرات بازگشت محمد بنا به تیم ملی، کنترل سعید عبدولی باشد. عبدولی در زمان سرمربیگری علی اشکانی، در مسابقات انتخابی تیم ملی با ایمان انصاری درگیر شد و حتی این درگیری به خیابان‌های اطراف سالن هفتم تیر هم کشیده شد. در همان مسابقات، سامان، دیگر برادر سعید هم با محمد نوربخش درگیر شد. او هنگام کشتی با سر به‌صورت نوربخش ضربه زد، بعد هم در اینستاگرام تأیید کرد که کارش عمدی بوده است. در سالن گرم مسابقات هم درگیری کرامت، برادر کوچک‌تر سعید و سامان عبدولی با ایمان انصاری به جایی رسید که کمیته انضباطی مجبور شد هر 4نفر را محروم کند. البته آن محرومیت شکسته شد و سعید عبدولی هم در مسابقات جهانی مجارستان روی تشک رفت. قبل از سفر به مجارستان، سعید عبدولی باید در یک مبارزه انتخابی روبه‌روی یوسف قادریان قرار می‌گرفت اما در همان تک کشتی هم عبدولی با محمدرضا گرایی، دوست قادریان درگیر شد.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی چشمش را روی همان درگیری‌ها بست احتمالا چون مسئولان وقت فدراسیون و مربیان تیم ملی فرنگی دوست داشتند سعید عبدولی در مجارستان کشتی بگیرد. آنها تصور می‌کردند عبدولی با هر کیفیتی می‌تواند در تورنمنت‌های بین‌المللی نتیجه بگیرد اما این بار از مجارستان دست خالی برگشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید