• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65054
+
-

برنامه‌ریزی ویژه برای برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر گفت: این کنگره دی ماه امسال برگزار می‌شود و تولید آثار فرهنگی فاخر در اولویت است. به گزارش تسنیم، «عبدالکریم گراوند» در نشست برنامه‌ریزی برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان اظهار کرد: نام و یاد شهدا در همه ادوار تاریخی زنده و پایدار است و برگزاری یادواره و کنگره شهدا با شکوه خاص مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی مشارکت همگانی در برپایی باشکوه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر را ضروری دانست و افزود: نخستین کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان 14 سال پیش برگزار شد و اکنون دومین کنگره دی ماه امسال با مشارکت همگانی با شکوه خاصی برگزار می‌شود. گراوند با تاکید بر توجه بعد فرهنگی کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان گفت: در برگزاری این کنگره تولید آثار فرهنگی فاخر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، چراکه این مهم سبب ماندگاری این حرکت مهم فرهنگی اجتماعی می‌شود. 

وی با بیان این‌که از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی در جامعه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است، چراکه این مهم سبب تقویت جبهه فرهنگی نظام و ناامیدی و یاس در دشمنان می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید