• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65043
+
-

کاروان خدام حرم مطهر رضوی به بوشهر رسید

کاروان خدام حرم رضوی برای شرکت در برنامه «زیر‌سایه خورشید» وارد بوشهر شدند و آیین استقبال از این کاروان با حضور پرشور مردم شهر بوشهر برگزار شد. به گزارش تسنیم، همزمان با دهه کرامت کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه (ع) و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) از طریق فرودگاه وارد بوشهر شدند و مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفتند.

در این آیین دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر با تبریک ایام دهه کرامت و با اشاره به ورود کاروان خادمان حرم رضوی به استان اظهار کرد: 10 خادم حرم رضوی با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند. «اکبر قائدی» با اشاره به این‌که خدام حرم رضوی به همه شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند تصریح کرد: خدام حرم رضوی در قالب 3 تیم به همه شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند و جشن‌های زیر سایه خورشید را در نقاط مختلف برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای بیش از 400 برنامه در استان بوشهر افزود: برگزاری این برنامه‌ها تا 24 تیر در شهرها، مناطق نظامی، روستاها، مراکز درمانی و نقاط محروم ادامه دارد. دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر بیان کرد: خدام حرم امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت با حضور در 10 شهرستان استان بوشهر در برنامه‌های گوناگونی جشن‌های زیر سایه خورشید را اجرا می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید