• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 64976
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YG9K
+
-

تیراندازی قم  صاحب نخستین طلای برون‌مرزی شد

دبیر هیأت تیراندازی قم با اشاره به حضور «هادی قره باغی» ملی پوش قمی در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان گفت: ایستادن ورزشکار قمی در مقام دوم این رقابت‌ها، این استان را صاحب نخستین مدال برون‌مرزی و نخستین مدال جهانی در این رشته کرد. 

«محمدجواد متقیان» در گفت‌و‌گو با ایرنا افرود: هادی قره باغی ملی پوش قمی تیم دانشجویان ایران در بخش تیمی مسابقات تفنگ بادی سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در جایگاه دوم ایستاد. وی با بیان این‌که هادی قره باغی توان کسب مدال طلای این رقابت‌ها را داشت ادامه داد: این مسابقات اولین تجربه اعزام برون‌مرزی قره باغی در قالب تیم‌ ملی بود که با توجه به رکوردها و عملکرد این ورزشکار، به طور قطع اگر قره باغی تجربه بیشتری داشت، می‌توانست که مدال طلای این رقابت‌ها را نیز از آن خود کند. دبیر هیأت تیراندازی قم اظهار کرد: تیم تیراندازی کشورمان در بخش تفنگ بادی ۱۰ متر این رقابت‌ها با ترکیب امیر محمد نکونام، هادی قره باغی و مهیار صداقت پس از چین نایب قهرمان شد.

متقیان گفت: این موفقیت در حالی رقم می‌خورد که تیراندازان استان به دلیل نوسانات اقتصادی و رشد چشمگیر هزینه‌های لوازم و تجهیزات این ورزش به‌ویژه چند برابر شدن قیمت ساچمه مجبور به کاهش فعالیت‌ها و تمرینات خود شده‌اند.
سی‌امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور ۱۲۷ کشور جهان به میزبانی شهر ناپل ایتالیا در حال برگزاری است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید