• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 64972
+
-

بانک‌های قم از چرخه تولید حمایت می‌کنند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قم با اشاره به این‌که بانک‌های استان برای تأمین سرمایه مورد نیاز فعالیت‌های اقتصادی آمادگی کامل دارند گفت: تولیدکنندگان دغدغه تأمین منابع مالی نداشته باشند و بدانند بانک‌های استان برای حمایت از چرخه تولید آنان منابع لازم را اختصاص خواهند داد.

 به گزارش ایرنا، «غلامرضا صادق‌زاده» افزود: قم از نظر اقتصادی وضعیت پایدار و قابل قبولی دارد و بانک‌های استان تلاش می‌کنند با تأمین به موقع منابع مالی مورد نیاز فعالان اقتصادی، موجب حفظ و ارتقای سطح فعالیت واحدهای تولیدی شوند.
وی اضافه کرد: با همه سختی‌های موجود، عاملان اقتصادی درقم با پشتیبانی مالی بانک‌ها، به کسب و کار خود ادامه می‌دهند که این نشان‌دهنده خلاقیت تولیدکنندگان استان برای تبدیل کردن فضای تحریم به فرصت است.

صادق زاده با اشاره به این‌که قم از ظرفیت‌های تولیدی فراوانی برخوردار است ادامه داد: با تعامل خوبی که میان فعالان اقتصادی و بانک‌ها در این استان شکل گرفته است، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بسیاری جذب قم شدند و این روند موجب تقویت تولید و اشتغال استان شده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های قم گفت: فقط در سال گذشته ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم اختصاص یافت که بانک‌های استان برای حمایت بیشتر از فعالان اقتصادی، ۱۵ درصد بیش از این میزان را تسهیلات دادند و امسال نیز ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: همه منابع بانک‌های دولتی فعال در قم برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان اختصاص می‌یابد و بحث استفاده از این منابع در سایر مناطق کشور صحت ندارد.
وی ادامه داد: مدیران بانک‌های استان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا خط تولید کارخانه‌ها فعال باشد و کارگران از نظر شغلی وضعیت پایداری را سپری کنند و ما مطمئن هستیم که این شرایط اقتصادی را به خوبی سپری می‌کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید