• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64479
+
-

تاسیس آموزشگاه رانندگی ویژه زنان در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از شروع ثبت‌نام متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در شهر ایلام خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «ابوالفضل کوهزادی» گفت: به منظور ارتقای کرامت بانوان و ایجاد محیط مناسب برای یادگیری و آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، 2 آموزشگاه رانندگی پایه سوم ویژه بانوان در شهر ایلام تاسیس می‌شود.

وی افزود: برابر دستورالعمل مربوطه، همه کارکنان آموزشگاه رانندگی بانوان اعم از موسس، مدیر، قائم‌مقام، کاربران، مربیان، مدرسان و کارشناسان آزمون بانوان خواهند بود. سرهنگ کوهزادی گفت: همه اشخاص حقیقی که واجد شرایط تاسیس آموزشگاه رانندگی در مرکز استان هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام و اطلاع یافتن از جزئیات به پلیس راهنمایی و رانندگی استان واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در ادامه تاکید کرد: تاسیس آموزشگاه رانندگی گواهینامه پایه سوم ویژه بانوان صرفا مربوط به مرکز استان است و فعلا امکان تاسیس آن در دیگر شهرستان‌های استان وجود ندارد. وی با بیان این‌که صرفا اجازه تاسیس 2 آموزشگاه رانندگی ویژه بانوان در مرکز استان داده شده است، گفت: در صورت تکمیل ظرفیت، از متقاضیان جدید ثبت‌نام نخواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید