• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64444
+
-

تولید روزانه ۵۰ تن پسماند در سلسله

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سلسله گفت: روزانه حدود ۵۰ تن پسماند در این شهرستان تولید و در منطقه خرگوش‌ناب و حاشیه‌های آن دپو می‌شود که علاوه بر هزینه بالای حمل و نقل، عامل بیماری‌های خطرناک است و به مشکلات زیست‌محیطی منجر می‌شود.

 به گزارش ایسنا «خدیجه بهزادیان» با اشاره به این‌که هر شخص روزانه حدود ۸۰۰ گرم زباله تولید می‌کند، بیان کرد: مردم باید به پسماند به عنوان یک چرخه توجه کنند و در خصوص تفکیک زباله هم آموزش‌های لازم را ببینند. وی ادامه داد: برای این‌که بتوانیم در زمینه مدیریت پسماند به موفقیت برسیم، مشارکت مردم ضروری است.

بهزادیان با بیان این‌که در سال ۸۹ محلی برای دفن زباله‌های شهرستان‌های سلسله و دلفان در منطقه گاوکش در نظر گرفته شد، گفت: مقرر شد زباله‌های شهرستان به این منطقه منتقل و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. معاون عمرانی فرماندار سلسله با بیان این‌که در حال حاضر هرچند ماه یک بار شهرداری الشتر به دفن و ساماندهی زباله‌های شهرستان در منطقه خرگوش‌ناب اقدام می‌کند، اظهار کرد: انتظار می‌رود با در نظر گرفتن مکان جدیدی برای دفع پسماندهای شهرستان، بخشداری‌ها با استفاده از امکانات خود، شهرداری را در دفع زباله‌های شهرستان یاری دهند تا مشکلات شهری کمتر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید