• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64453
+
-

راه‌اندازی فاز 4 سیمان دورود؛ نیازمند حمایت بانک عامل

کارخانه سیمان دورود برای این‌که به فعالیتش ادامه دهد، به نوسازی تجهیزات نیازمند است و بر همین اساس پروژه فاز چهارم آن در سفر دولت یازدهم به لرستان کلنگ‌زنی شد. به گزارش ایسنا، این پروژه در خرداد سال 93 با حضور «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد و قرار بود در مدت 36 ماه این فاز به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت 5 سال اتفاق خاصی رخ نداد تا این‌که در اسفند 97 دوباره پروژه کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاه شد.

طرح فاز 4 سیمان دورود تولیدکننده سیمان خاکستری با ظرفیت یک میلیون و 732 هزار و 500 تن در سال مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (شرکت شستا) و وزارت صنعت، معدن و تجارت است. مدیر پروژه و عضو هیات‌مدیره کارخانه سیمان دورود در خصوص آخرین وضعیت این پروژه گفت: تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده‌ایم و پروژه در حال حاضر مانعی ندارد. پروژه به طور جدی شروع شده است و برق زمان احداث را هم تامین کرده‌ایم. مالک زمین پروژه خودمان هستیم و فنس‌کشی و تجهیز کارگاه شده است.

نجاتی بیان کرد: برخی از ماشین‌آلات اصلی را از شرکت‌های هلدینگ داخل تامین کرده‌ایم که در مرحله حمل به محل پروژه هستند. وی گفت: شرکت هلدینگ و شستا عزم بالایی برای اجرای این پروژه دارند و ما به حمایت بانک عامل و مسئولان نیاز داریم. نجاتی افزود: تسهیلات بانک رفاه هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که بتوانیم آن را دریافت کنیم و تسریع روند کار آن را انتظار داریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید