• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64375
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/XEko
+
-

نوسازی مدارس البرز اعتبار گرفت

مدیرکل نوسازی مدارس البرز : اعتباری که امسال برای نوسازی مدارس تخصیص یافت، 8 برابر اعتبار سال گذشته است

خبر
نوسازی مدارس البرز اعتبار گرفت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و تجهیز مدارس استان خبر داد.
«محمد دلاوریان» در گفت‌و‌گو با مهر اظهار کرد: اعتباری که امسال برای نوسازی مدارس تخصیص یافته 8 برابر اعتباری است که سال گذشته اختصاص یافت.
وی میزان اعتبار سال گذشته را ۱۰‌میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال ۸۰ میلیارد تومان به نوسازی مدارس اختصاص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با تاکید بر این‌که عملیات احداث هزار کلاس درس در البرز کلید خورده است، گفت: این در حالی است که سال گذشته حدود ۱۶۰‌کلاس درس ایجاد شد.
دلاوریان با اشاره به این‌که بسیاری از مدارس استان دونوبته اداره می‌شوند، گفت: هزار کلاس درس به سرانه فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.
وی به تعهدی که خیران در ساخت فضاهای آموزشی جدید استان دارند اشاره کرد و گفت: این تعهد حدود ۵۷ میلیارد تومان است و به ساخت ۱۴ واحد آموزشی از جمله سالن، سرویس بهداشتی و خوابگاه اختصاص می‌یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در ادامه به اهدای 3 قطعه زمین از سوی خیرین مدرسه‌ساز استان البرز اشاره کرد و افزود: وسعت 3 قطعه زمین ۱۸ هزار مترمربع است که در شهرهای کرج و نظرآباد واقع است.
دلاوریان با تاکید بر اهمیت مشارکت هر چه بیشتر خیران و دیگر نهادهای دولتی مانند راه و شهرسازی و یا استانداری برای تامین زمین برای ساخت مدارس، گفت: برای افزایش سرانه فضاهای آموزشی باید پروژه‌های جدید تعریف شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید