• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64310
+
-

آثار سینمایی هرمزگان زیر چتر حمایتی استانداری

استاندار خواستار تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتری با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های استان هرمزگان شد.

به گزارش فارس «فریدون همتی» در نشست با عوامل سازنده فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در این استان وجود دارد که هنوز بکر باقی مانده و باید شکوفا شود. 

وی افزود: عنصر رسانه و هنر بصری نظیر سینما و تلویزیون و به‌ویژه هنرمندان این استان نقش مهمی در معرفی و شکوفایی ظرفیت‌های این منطقه خواهند داشت. 

استاندار اضافه کرد: کشاورزی این استان دارای استعدادهای خاص و جالب توجه است. محصولاتی همچون سیر بشاگرد، نارنگی سیاهو و خرمای پیارم حاجی‌آباد از نمونه‌های این محصولات است. 

همتی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان گفت: به عنوان مثال بشاگرد می‌تواند قشلاق ایران باشد، چراکه در تابستان ۴۰ روز بارندگی دارد و این خود یک ظرفیت گردشگری است.

 نشان دادن این جاذبه‌ها تاثیر بسزایی در شکوفایی و رونق اقتصادی این منطقه خواهد داشت. 

استاندار هرمزگان ادامه داد: استانداری حمایت و همکاری لازم برای ساخت و تولید فیلم‌هایی که در معرفی استعدادهای بی‌نظیر استان گامی مؤثر برخواهد داشت. 

وی از تولید فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره که به معرفی جاذبه‌های طبیعی و پتانسیل‌های هرمزگان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آداب و سنت‌ها و گردشگری می‌پردازد ابراز خرسندی کرد و از همه دست اندرکارانی که در تهیه و ساخت این فیلم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید