• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64094
+
-

نوید کاهش بیکاری در شهرستان‌های یزد

استاندار یزد با بیان این‌که راه‌اندازی برخی طرح‌ها سبب رفع مشکل بیکاری شهرستان‌های استان یزد می‌شود، گفت: واحدهای تولیدی استان اولویتشان را پرداخت اقساط وام‌ها قرار دهند.
به گزارش تسنیم، «محمدعلی طالبی» در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که در سالن حمیدیای استانداری یزد برگزار شد، با بیان این‌که حفظ سرمایه‌های ملی وظیفه همگانی است، اظهار کرد: در حال حاضر کشور با شرایط خاصی روبه‌رو است که نیاز است همه نسبت به حفظ سرمایه‌های ملی در هر زمانی تلاش خود را به کار بگیرند.

استاندار با اشاره به طرح‌های بسیار خوب اشتغال‌زا در برخی از شهرستان‌های یزد گفت: برخی از طرح‌هایی که امروزه در نشست مطرح شد، مورد قبول قرار گرفت و تسهیلات لازم به آن اختصاص داده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر برخی از واحدهایی که در شهرستان‌ها قرار دارد راه‌اندازی شود می‌تواند مشکل بیکاری را در این مناطق رفع و از مهاجرت افراد به دیگر شهرستان‌ها یا استان‌ها برای کار جلوگیری کند.

طالبی بر ارتباط مناسب بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و بانک صنعت و معدن تاکید و تصریح کرد: اگر این ارتباط به درستی و به خوبی در استان شکل گیرد سبب حل بسیاری از مشکلات یزد در بخش‌های مختلف می‌شود. استاندار یزد در ادامه به مشکلات برخی از شهرستان‌های استان بالاخص شهرستان خاتم اشاره کرد و گفت: شهرستان خاتم موقعیت جغرافیایی مناسبی در استان دارد ولی با مشکلاتی روبه‌رو است که امیدوارم بتوانیم در آینده نزدیک این مسائل را برطرف کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید