• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63400
+
-

واگذاری اماکن ورزشی جیرفت به بخش خصوصی

رئیس ورزش و جوانان جیرفت:‌ در شرایط فعلی با وجود همه مشکلات، هیأت ورزش همگانی با برنامه‌های متنوع باعث ایجاد روحیه نشاط در مردم می‌شود

ورزش
واگذاری اماکن ورزشی جیرفت به بخش خصوصی

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت از واگذاری اماکن ورزشی این شهرستان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال تمامی سالن‌های ورزشی شهر و بخش‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 

به گزارش ایرنا،  «علی معاضدی»  افزود: با توجه به هزینه حامل‌های انرژی و گرمای هوا، سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 

معاضدی ادامه داد: بعضی سالن‌ها مانند خانه کشتی، بوکس و زورخانه به هیأت‌های تخصصی خود واگذار می‌شوند. 

وی بهترین راه‌حل رونق ورزش را مشارکت بخش خصوصی برشمرد. 


کمبود امکانات 

رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت با اشاره به حوزه وسیع ورزش و کمبود امکانات این حوزه گفت: خیران باید در بخش ورزش نیز همچون دیگربخش‌ها مشارکت کنند تا شاهد جامعه‌ای سالم باشیم. 

وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم خیران ورزشی زکات و خمس خود را در ورزش هزینه کنند، چراکه با این کار می‌توانیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم. 

وی به خصوصیات مهم توسعه پایدار هر جامعه اشاره کرد و گفت: سلامت، نشاط و کارآمدی مردم از خصوصیات مهم توسعه پایدار است که یکی از راه‌های تحقق این مهم، توجه ویژه به ورزش است.  معاضدی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و نبود توازن هزینه‌ها و اعتبارات، نیازمند مشارکت بخش خصوصی و خیران ورزشی هستیم تا بتوانیم برنامه‌ها و اهداف این حوزه را محقق کنیم. 

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی اعضای هیأت ورزش همگانی جیرفت گفت: این هیأت دلسوزانه با مدیریتی جوان تلاش می‌کند تا شاهد افزایش نشاط، شادابی و سلامت در جامعه باشیم. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه به ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان، نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی می‌شود. 

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تاکید زیادی بر ورزش همگانی، روستایی و بانوان دارد. 

معاضدی گفت: هیأت ورزش‌های همگانی فعالیت‌های شایسته‌ای همچون برگزاری گردهمایی و جشنواره در شهرستان انجام داده که قابل تقدیر است. 


روحیه ورزشی

معاضدی داشتن روحیه ورزشی را عامه‌پسند برشمرد و گفت: هیأت ورزش همگانی همه را به ورزش جمعی دعوت می‌کند و با ایده‌های خلاقانه زمینه تحقق ورزش همگانی جامعه را فراهم می‌کند.  

رئیس ورزش و جوانان جیرفت بیان کرد: در شرایط فعلی با وجود همه مشکلات، هیأت ورزش همگانی با برنامه‌های نشاط‌انگیز باعث ایجاد روحیه نشاط در مردم و خودباوری می‌شود که این مهم فعالیتی بسیار ارزنده است. 

 وی گفت: دانشگاه‌ها، اداره‌های کل و شهرداری‌ها در انجام برنامه‌های ورزش همگانی همکاری کنند تا ورزش همگانی توسعه یابد و ورزش از مستطیل سبز و محیط بسته بیرون بیاید تا همه مردم با دلی شاد ورزش همگانی را توسعه دهند. 

معاضدی افزود: توسعه ورزش در بخش‌ها و دهیاری‌ها در دستورکار اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :