• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63181
+
-

حمایت شورای شهر اردبیل از اجرای طرح‌های آب و فاضلاب

شورای شهر اردبیل از محل تبصره 3 و منابع دیگر به نیت رفاه مردم و برخورداری از تخفیف 50 درصدی اجرای طرح‌های آب و فاضلاب شهری حمایت می‌کند تا مردم در نقاط مختلف شهر نظیر کلخوران از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند. 

به گزارش ایسنا، شهردار اردبیل با اعلام این مطلب از حمایت اعضای شورای شهر اردبیل برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای شبکه آب و فاضلاب قدردانی کرد و گفت: ما به همراه اعضای شورای شهر در نشستی که با اهالی کلخوران داشتیم قول مساعد برای اجرای پروژه آب‌رسانی به این نقطه شهر را دادیم تا این نقطه تاریخی و مهم شهر اردبیل به جای استفاده از آب چاه از آب شهری استفاده کنند که خوشحالیم بعد از یک سال از دادن این وعده کار عملیاتی شده و به سرعت پیش می‌رود.

«حمید لطف‌اللهیان» افزود: 50 درصد هزینه حفاری‌ها را شورا و شهرداری تخفیف داده‌اند و امیدواریم در نقطه مقابل این کمک شایان، مجموعه‌ آب و فاضلاب شهری استان نیز بتواند تسهیل‌گری کند و زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به اهالی منطقه را به وجود آورد.

لطف‌اللهیان در مورد اقدام فنی شرکت آب و فاضلاب شهری در عبور لوله آب از خیابان عطایی و مشکل به وجود آمده برای صاحبان قطعات واگذار شده در این منطقه بیان کرد: در نقطه مقابل این کار غیرفنی شرکت آبفای شهری استان ما نمی‌توانیم نسبت به تغییر و تعویض نقشه اقدام کنیم و ضرورت دارد هر چه سریع‌تر شرکت آبفای استان نسبت به جابه‌جایی لوله‌ها در خیابان عطایی اقدام کند. 

وی ادامه داد: اخیرا این شرکت به همکاران ما اعلام کرده است که در قبال پرداخت خسارت و هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی اقدام به جابجایی لوله آب در این منطقه خواهد کرد و البته این کار در ازای پرداخت نقدی رقم محاسبه شده و همچنین اجرای پروژه در فصل پاییز خواهد بود. 

شهردار اردبیل دلیل طولانی شدن اجرای پروژه مشارکتی تیراژه را همین مشکل وجود لوله آب در آن منطقه اعلام کرد و گفت: در قبال تخفیف 900 میلیون تومانی شورا و شهرداری انتظار داریم تا شرکت آب و فاضلاب شهری استان مشکل جابه‌جایی لوله را در خیابان عطایی و محل اجرای پروژه تیراژه رفع کند تا زمینه برای جلب رضایت مردم فراهم آید.

وی اضافه کرد: با تأکید اعضای شورای شهر قرار است 300 میلیون تومان از بابت هزینه حفاری از سوی شرکت آبفای شهری استان به شهرداری پرداخت شود که البته در نقطه مقابل این پرداختی شهرداری و شورای شهر در همراهی مردم سعی کرده تا تخفیف 50 درصدی را نیز اعمال کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید