• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62909
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


  شبیخون به دفتر نماینده مجلس
دفتر نبی هزارجریبی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی مورد سرقت قرار گرفت و اکثر اموال و اسناد و سربرگ‌های دفتر وی سرقت شد. به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه بسیاری از اموال ازجمله کولر، دستگاه‌های تلفن، رایانه و دیگر اموال مشابه به سرقت رفته است، تصریح کرد: بیشترین نگرانی و ناراحتی من از سرقت سربرگ‌های دفتر است. هزارجریبی گفت: متأسفانه اطلاعات زیادی در رایانه‌های به سرقت رفته ذخیره شده بود و ممکن است از این اطلاعات و سربرگ‌ها سوءاستفاده شود.

  درخواست استیضاح از لاریجانی
علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارسال نامه جمعی از نمایندگان به هیأت‌رئیسه مجلس خبر داد و‌‌ گفت: نمایندگان در این نامه خواستار رسیدگی به استیضاح محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی در صحن علنی مجلس شدند. به گزارش تسنیم، یارمحمدی با اشاره به عدم‌حضور حجتی در کمیسیون تصریح کرد: طرح استیضاح محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی در 20محور تدوین شده و 53نفر از نمایندگان آن را امضا کرده‌اند.

  پیشنهاد مرخصی به دلواپسان!
فاطمه سعیدی، عضو فراکسیون امید مجلس در توییتی نوشت: بیژن زنگنه این هفته در کارزاری سخت برای حفظ منافع ملت ایران در اجلاس اوپک شرکت می‌کند. کارشکنان و دلواپسان این هفته را به مرخصی بروند تا پس از بازگشت او دوباره شروع به تهمت و افترا کنند!

  زندان‌های غیراستاندارد
نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تأکید بر ضرورت بهبود شرایط زندان‌ها گفته که تعداد زندان‌های استاندارد حداکثر به ۱۸زندان می‌رسد و بقیه غیراستاندارد هستند. یحیی کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: به‌طور مثال زندانی برای ۲۰۰نفر ساخته شده اما ۱۰۰۰ نفر را در خود جای داده است که این خود مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید