• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62648
+
-

شلیک با اسلحه شکاری برای زنده کردن طلب

پیک موتوری یک شرکت وقتی نتوانست طلب مدیرش از بیمارستانی را وصول کند دست به اسلحه برد و با تیراندازی قصد زنده کردن طلب شرکت را داشت اما در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند و توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش همشهری، ظهر روز پنجشنبه به مأموران کلانتری 148انقلاب خبر رسید که صدای شلیک چند گلوله مقابل یکی از بیمارستان‌های پایتخت شنیده شده است. دقایقی بعد از این خبر بود که گروهی از مأموران برای بررسی ماجرا راهی این بیمارستان شدند. در تحقیقات مقدماتی معلوم شد که مردی میانسال که در یک شرکت ساختمانی در مجاورت بیمارستان کار می‌کند عامل این تیراندازی است. به این ترتیب، وی که در محل کارش مخفی شده بود دستگیر شد و مأموران از او یک اسلحه شکاری قدیمی و چند فشنگ کشف کردند.

شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که متهم پیک موتوری شرکت ساختمانی است و از مدتی قبل مدیر شرکت با بیمارستان اختلاف مالی پیدا کرده و مدیر شرکت این مرد را مسئول پیگیری این اختلاف و وصول طلب شرکت کرده بود. متهم در اعترافاتش گفت: مدیر ما از مدتی قبل با بیمارستان اختلاف مالی داشت و به من ماموریت داده بود که این مشکل را برطرف کنم. بارها برای پیگیری این مشکل به بیمارستان رفتم اما هیچ جواب درستی به من ندادند. این در حالی بود که مدیر شرکت مرا تحت‌فشار قرار داده بود که باید هرچه سریع‌تر این مشکل مالی را برطرف کنم. من هم بعد از مدت‌ها پیگیری خسته شدم و سلاح شکاری که از پدرم به من به ارث رسیده بود و مجوز هم دارد را از خانه برداشتم و با آن جلوی بیمارستان رفتم. ابتدا با مدیر بیمارستان درباره اختلاف مالی صحبت کردم اما وقتی به نتیجه‌ای نرسیدم با سلاح شکاری 2گلوله به شکل هوایی شلیک کردم.
سرهنگ علی آقا کارخانه، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام جزئیات این حادثه از ادامه تحقیقات در این‌باره خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید