• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62662
+
-

با مردم

با مردم

  شهر بزرگ‌ترین غارآبی جهان هتل ندارد
شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان که یکی از بزرگ‌ترین غارهای آبی جهان در آن واقع شده است، فاقد حتی یک هتل است این در حالی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند و بیکاری نیز در شهر بیداد می‌کند.
سالاری از کبودرآهنگ 

  ایستگاه متروی مدیریت قبل از جمع‌آوری پل‌گیشا راه‌اندازی می‌شد
بهتر نبود شهرداری جمع‌آوری پل گیشا را بعد بازگشایی ایستگاه مدیریت در متروی خط6 انجام می‌داد، تا بخشی از بار ترافیکی به وسیله مترو پوشش داده شود؟
غیاثی از گیشا

  شرکت‌های دولتی را به‌بخش خصوصی بسپارند
مسئولان برای رونق تولید از اقتصاد کنار بکشند و فقط بر فعالیت بنگاه‌ها و کارخانجات نظارت کنند نه اینکه سود و ضرر شرکت‌ها به‌معنای سود و زیان دولت باشد و با هر اتفاقی اختلال در کار ایجاد شود.
ابابین از بستان‌آباد تبریز

  سطل‌های شهری نیازمند شست‌وشو هستند
سطل‌های بزرگ فلزی واقع در معابر شهری و کوچه‌ها یا به‌طور کامل جمع‌آوری شوند یا مرتب شست‌وشو شوند که بوی بد آنها به‌خصوص در روزهای گرم سال آزاردهنده نباشد.
ریاضی از تهران 

  همچنان در انتظار اتمام بزرگراه همت هستیم
با وجود عملی نشدن وعده‌های چندین و چندباره مسئولان در مورد اتمام بزرگراه همت و خرازی همچنان منتظر روزی هستیم که این بزرگراه‌ها به اتمام برسند شاید که از بار ترافیکی پل فردیس و کلاک کاسته و تردد در این مسیرها ساده شود.
محمدی از کرج

  قانون سربازی را بازنگری کنند
بعد از سال‌ها از اجرای قانون اجباری سربازی، جا دارد مسئولان آن را بازنگری کنند تا اگر جوانی عمر خود را صرف تحصیل کرده، بتواند بدون مانع و به‌موقع وارد بازارکار شود. الان اگر یک جوان بخواهد به تحصیلات خود ادامه دهد حدود 30سالگی وارد بازار کار خواهد شد که در بسیاری از جاها استخدام بالای 30سال محدودیت دارد و در این شرایط از ازدواج و تشکیل خانواده هم بازمی‌ماند.
آرش از تهران 

  سیستم نوبت‌دهی بیمارستان ورامین
سیستم نوبت‌دهی بیمارستان 15خرداد ورامین بسیار بی‌نظم است و مردم در این بیمارستان سرگردانند. درحالی‌که سالانه 5میلیون تومان پول بیمه بابت خودم و اعضای خانواده‌ام می‌پردازم، امکان استفاده حتی هزار تومان از خدمات درمانی مراکز تامین اجتماعی را هم ندارم.
سیدمصطفی موسوی از پیشوای ورامین

  چرا کارت تلفن عمومی در هیچ جا نیست؟
چرا کارت تلفن عمومی جمع‌آوری شده و در هیچ جایی نیست. با توجه به گرانی هزینه‌های اپراتورها و ضرورت استفاده از تلفن‌های عمومی به‌دلیل نبودن کارت تلفن امکان برقراری تماس از باجه‌ها نیست.
شیرزادی از تهران

  چرا بابت تماس با 118باید هزینه داد
در تمام دنیا تماس با شماره‌های اطلاعات تلفن رایگان است، ‌بر چه اساسی بابت تماس با 118 از تماس‌گیرنده وجه کم می‌شود؟
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر

@  کارت دانشجویی مترو صادر نشد
دخترم دی‌ماه برای کارت بلیت دانشجویی مترو به مبلغ 30هزار تومان با تخفیف ثبت‌نام کرده که تا این لحظه کارتی صادر نشده است. 
دانشجو از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید