شرکت راهآهن قطار شهری تهران و حومه در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ دوم تیرماه در ستون با مردم با عنوان «کارت منزلت را شارژ مجدد نمیکنند» ضمن سپاس از مسافر محترم مترو و نیز روزنامه همشهری بهدلیل انعکاس دیدگاهها و نقطه نظارت خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان آورده است: «کارتهای منزلت تحویلی شرکت بهرهبرداری مترو به عزیزان و بزرگواران سالمند و بازنشسته در همه ایستگاهها و در کل خطوط مترو قابل استفاده است و منظور ایشان از شارژ مجدد پس از اتمام مبلغ موجودی کارت طی سال است، در این خصوص باید به اطلاع برسانیم تمدید کارت یا افزایش مبلغ اعتبار کارت بلیت منزلت در اختیار شرکت بهرهبرداری متروی تهران نیست و درصورت موافقت تمدید مجدد موضوع باید از طریق کمیته هماهنگی و نظارت کارت بلیت الکترونیک ابلاغ گردد. گفتنی است شرکت مترو از طریق کمیته مذکور پیگیر افزایش مبلغ شارژ کارت عزیزان سالمند خواهد بود.»
پاسخ مسئولان
تمدید کارت بلیت منزلت در اختیار مترو نیست
در همینه زمینه :