• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62656
+
-

دستگیری فروشنده تلگرامی داروهای تقلبی

مردی که با سوءاستفاده از نام و اعتبار داروساز معروف، اقدام به ساخت داروهای تقلبی و فروش آنها از طریق کانال تلگرامی می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش همشهری، مدتی قبل یکی از داروسازان معروف تهرانی راهی پلیس فتا شد و از فردی که با سوءاستفاده از اعتبار او اقدام به فروش داروهای تقلبی می‌کرد شکایت کرد. او که از مخترعان داروهای ضد‌جوش و چین و چروک صورت است و داروی خود را ثبت ملی هم کرده است به مأموران گفت: به تازگی متوجه شدم که فرد ناشناسی با سوءاستفاده از نام و اعتبار من اقدام به فروش داروهای ضد‌جوش و چین و چروک صورت در یک کانال تلگرامی می‌کند. حال آنکه داروهایی که این مرد به مردم می‌فروشد نه‌تنها برای آنها مضر است که حتی ممکن است باعث به خطر افتادن سلامت و بهداشت آنها شود.

با شکایت دکتر داروساز، تیمی از مأموران وارد عمل شدند و با بررسی کانال تلگرامی مورد نظر و تحقیقات تخصصی به یک شماره تلفن همراه و یک حساب بانکی رسیدند که فروشنده داروهای تقلبی از این طریق داروهایش را به مشتریانش می‌فروخت. در ادامه معلوم شد که شماره تلفن و شماره حساب متعلق به زنی جوان است که در یکی از مناطق مرکزی تهران زندگی می‌کند. مأموران راهی محل زندگی این زن شدند اما معلوم شد که وی محل زندگی‌اش را تغییر داده و آنجا را ترک کرده است. با این حال محل جدید زندگی وی درحوالی میدان انقلاب شناسایی شد و مأموران آنجا را زیرنظر گرفتند. در ادامه تحقیقات معلوم شد زن جوان همراه شوهرش در این خانه زندگی می‌کند و در حقیقت فروشنده داروهای تقلبی شوهر اوست که برای گم کردن هرگونه ردی از خودش، از شماره تلفن همراه و شماره حساب همسرش استفاده می‌کند. به این ترتیب وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و پس از انتقال به اداره پلیس به راه‌اندازی کانال تلگرامی و فروش داروهای تقلبی با برندی که شاکی آن را اختراع و ثبت کرده بود اعتراف کرد. در بازجویی از این مرد معلوم شد که همسر وی مدتی قبل در داروخانه شاکی مشغول به‌کار بوده و متهم از طریق همسرش توانسته به اطلاعاتی درباره برند و دارویی که شاکی اختراع کرده بود دست پیدا کرده و اقدام به ساخت نوع تقلبی آن و فروش دارو به مشتریانش کند. به گفته سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران، برای این مرد قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید