• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62549
+
-

ایلام؛ میزبان بیست ‌و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از برگزاری بیست‌ و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی این استان خبر داد و گفت: کارگاه‌های این جشنواره پنج‌شنبه 31 مرداد تا شنبه 2 شهریور برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی نیز 3 شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا «عمران خودآموز» با اشاره به این‌که 13 مرداد آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در سامانه جشنواره و ارسال آثار است، افزود: این جشنواره به ‌منظور ارتقای سطح هنری هنرمندان جوان و نیز توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که برترین هنرمندان جوان، پس از انتخاب اولیه، در کارگاه‌های آموزشی زیر نظر استادان تراز اول هنرهای تجسمی کشور در این جشنواره حضور خواهند یافت، گفت: ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری و تذهیب ازجمله رشته‌های هنری شرکت‌کننده در این جشنواره هستند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، خیابان صدوقی، پلاک ۱۷ مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۴۶۹۱۰ - ۶۶۹۴۶۹۱۱ تماس بگیرند.

خودآموز با بیان این‌که فراخوان این جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس www.yafestival.ir اعلام ‌شده است، اظهار کرد: دبیر این جشنواره «رضوان صادق‌زاده» و شعار آن «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» است. داوران جشنواره نیز از سوی دبیر جشنواره معرفی ‌شده‌‌اند. وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشنواره در شهرستان ایلام اندیشیده ‌شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید