• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62545
+
-

مهلت به استقلال خوزستان برای پرداخت بدهی رافائل

باشگاه استقلال خوزستان برای این‌که مجددا با جریمه فیفا مواجه نشود، تنها چند روز برای پرداخت بدهی رافائل مهلت دارد. به گزارش ایسنا، استقلال خوزستان که در لیگ هجدهم به دلیل شکایت «دیوید ساکونی» با کسر امتیاز مواجه شد و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد، این بار در لیگ یک نیز با خطر کسر امتیاز و جریمه سنگین مواجه است.

«رافائل روبالوو» بازیکن برزیلی فصل ۹۶ - ۹۵ استقلال خوزستان است که همچون ساکونی به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده و اکنون منتظر دریافت آن خود است‌. «محمد رحیمی»، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان که برای جلب رضایت ساکونی و پرداخت بدهی او بسیار تلاش می‌کرد، برای پرداخت بدهی و جلب رضایت رافائل نیز در زمان مدیریتش تلاش‌های بسیاری انجام داد. ولی اکنون باشگاه استقلال تنها چند روز دیگر فرصت دارد که ۲۰۰ میلیون تومان بدهی این بازیکن برزیلی را برای جلوگیری از جریمه‌های بعدی فیفا پرداخت کند.

بدهی رافائل ۷۰ میلیون تومان بود که به دلیل سوءمدیریت و عدم پرداخت، حدود ۱۳۰ میلیون تومان هم جریمه به آن اضافه شد. باید دید مسئولان باشگاه استقلال خوزستان که یک بار با جریمه سنگین فیفا نقره‌داغ شده است، نسبت به پرداخت بدهی رافائل اقدامات لازم را انجام خواهد داشت یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید