• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62437
+
-

تجهیز 4 اثر تاریخی کرمان به سامانه فروش بلیت الکترونیک

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از تجهیز 4 اثر تاریخی این استان به سامانه فروش بلیت الکترونیک خبر داد.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا فرخی» افزود: آثار تاریخی چون باغ شاهزاده ماهان، ارگ تاریخی بم و حمام زنانه و مردانه گنجعلیخان مجهز به زیرساخت فروش بلیت الکترونیکی شدند.

وی با بیان این‌که این آثار تاریخی در ردیف پربازدید‌ترین جاذبه‌های تاریخی استان کرمان قرار دارند گفت: به‌زودی سامانه فروش بلیت الکترونیکی در روستای تاریخی میمند نیز راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان تاکید کرد: افزایش سطح خدمات از نظر کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و الکترونیکی کردن بلیت اماکن تاریخی پربازدید این استان نیز اقدامی در این راستا بوده است.

وی با بیان این‌که پیش از این فروش بلیت به صورت دستی انجام می‌شد که علاوه بر استفاده از نیروی انسانی، رضایت کافی برای گردشگران نیز ایجاد نمی‌کرد، گفت: راه‌اندازی این سامانه صحت و سلامت کار را ارتقا می‌دهد و موجب افزایش سطح ارائه خدمات به گردشگران می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان گفت: راه‌اندازی سامانه فروش بلیت الکترونیک اقدام بسیار خوبی است. امیدواریم این سامانه به‌زودی در تمام بناهای تاریخی استان کرمان نیز راه‌اندازی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید