• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62428
+
-

ایجاد بازار فروش محصولات برای زنان صنعتگر نصرت‌آباد

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بازار فروش محصولات برای زنان صنعتگر نصرت‌آباد شهرستان زاهدان فراهم می‌شود. 

به گزارش ایرنا، «فاطمه فاضلی» افزود: طی تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته توسط دفتر امور بانوان و سازمان صنعت، معدن و تجارت منعقد شد، غرفه‌هایی در اختیار ما قرار داده شده که از این پس زنان نصرت‌آباد نیز می‌توانند از آن‌ها برای فروش محصولاتشان بهره‌‌مند شوند. 

وی گفت: نبود پزشک متخصص، نابسامانی وضعیت زنان سرپرست خانوار، بیکاری و نبود بازار فروش محصولات زنان صنعتگر از مهم‌ترین مشکلات و مطالبات زنان نصرت‌آباد است. 

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: کارگاه‌های اشتغال‌زایی و اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی زنان نیز می‌تواند به اشتغال‌زایی و خودکفایی زنان نصرت‌آباد کمک کند و با همکاری کمیته امداد در جهت راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی اقدام خواهد شد. 

فاضلی همچنین در بازدید از روستای حصارویه از پروژه پرورش مرغ بومی در این منطقه که توسط یک زن کارآفرین در دل کویر راه‌اندازی شده، بازدید کرد. 

وی گفت: یکی از نکات مهم فعالیت تسهیلگر روستایی تکمیل زنجیره تولید از مرحله تولید تا بازاررسانی آن بوده که باعث پایداری شغل در مجموعه تحت پوشش شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید