• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62202
+
-

مربی زنجانی در جمع بهترین‌های ووشوی ایران

مربی زنجانی از سوی فدراسیون ووشو به عنوان یکی از مربیان برتر سال گذشته کشور انتخاب شد. به گزارش ایسنا، بی‌تردید سال 97 سال پرافتخاری برای ووشو استان زنجان بود. در این بین نباید سهم مربیان را در دستیابی به افتخارات ملی در این رشته نادیده گرفت.

 مربیانی که با کوله‌باری از تجربه در میادین بین‌المللی اکنون در تلاش برای اعتلای این رشته در کشور هستند.  طبق اعلام فدراسیون ووشو، مربیان برتر کشور در سال گذشته پس از بررسی‌های لازم معرفی شدند.  بر این اساس، در بخش تالو (اجرای فرم) غفار امانی از زنجان توانست عنوان برترین مربی سال 97 ووشو ایران را در این بخش از آن خود کند.

  کسب باارزش‌ترین مدال سال تالو استان توسط سیدمحمد حسینی در تیر پارسال با یک طلا و یک نقره در مسابقات جهانی برزیل، به دست آوردن یک طلا و یک نقره توسط سیدمحمد حسینی و یک نقره توسط توحید هدایت‌پور در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی بزرگسالان در آبان‌ماه که به میزبانی اردبیل برگزار شد از توفیقات ووشو زنجان بوده است.  

همچنین کسب 2 مدال طلا و یک نقره توسط ابوالفضل قره‌باغی و یک طلا و یک نقره توسط امیرحسام بیگدلی در اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور و کسب جام قهرمانی دستاورد دیگری بود که در آذر سال گذشته نصیب ووشو استان زنجان شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید