• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62189
+
-

پانزدهمین نمایشگاه فرش دستباف در همدان گشایش یافت

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف روز دوشنبه هفته جاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گشایش یافت. سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در این زمینه به ایرنا گفت: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه از شهرهای همدان، قم، تهران، مشهد، تبریز، سنندج، بوکان، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نایین، گنبد کاووس، بروجن، زنجان و کرمان محصولات خود را به نمایش درآورده‌اند. 

بهمن طالبی با بیان این‌که این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است، افزود: محصولات و آثار هنری به نمایش درآمده شامل انواع فرش و تابلوفرش نفیس تبریز، فرش و تابلوفرش‌های قم، انواع فرش دستباف بیجار، افشار، بوکان، تکاب، شاهین‌دژ، سقز، یزد، کاشمر، اردکان، انواع گلیم، گبه، یلمه و فرش‌های بختیاری، ترکمن و غیره است که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره‌ وسیعی دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال برنامه‌های ویژه‌ای نیز اجرا می‌شود که رنگ تازه‌ای به این نمایشگاه می‌بخشد. از این برنامه‌ها می‌توان به حضور اتحادیه صنف فرش‌فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان، ثبت‌نام و برگزاری دوره‌های قالی‌بافی و غیره اشاره کرد.  به گفته سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان، این نمایشگاه تا هشتم تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و در روز جمعه به صورت یکسره از ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است‌. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید