• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62178
+
-

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه قزوین- زنجان

حمل و نقل
آغاز بهسازی آسفالت آزادراه قزوین- زنجان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: عملیات لکه‌گیری، بهسازی و روکش بخشی از هر 2 باند آزادراه قزوین ـ زنجان آغاز شد. 

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرم سال که از نظر فنی برای لکه‌گیری و روکش آسفالت مساعد است، عملیات بهسازی و روکش حدود ۳۰ کیلومتر از ۲ باند رفت و برگشت آزادراه قزوین ـ زنجان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قرار گرفت. 

به گفته وی، برای اجرای این طرح یادشده ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی این اداره کل پیش‌بینی شده است و مدت‌زمان اجرای پروژه نیز تا پایان تعطیلات تابستانی خواهد بود. 

این مسئول راهداری افزایش سفر را در تابستان از عوامل مهم اجرای عملیات روکش این آزادراه برشمرد و افزود: اداره کل راهداری با استمرار عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت امیدوار است تا ضمن افزایش ضریب ایمنی راه و بهبود طول عمر آسفالت مسیر، شاهد کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای باشد. 

حق‌لطفی اجرای روکش آسفالت در جاده‌های اصلی و فرعی استان را از وظایف و اقدامات مستمر راهداری دانست و توضیح داد: اجرای چنین عملیات‌هایی در طول سال و به خصوص در فصل گرما به طور مستمر در سطح راه‌های ارتباطی ادامه می‌یابد. امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزهای فنی و اجرایی، بخش مهمی از مشکلات آسفالت راه‌ها را برطرف کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید