• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61426
+
-

طرح‌های شهری راور تأمین اعتبار می‌شود

 نماینده مردم کرمان و راور گفت: در بودجه ۹۸ هم برای پروژه‌های جدید حوزه شهری شهرداری راور اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد. 

به گزارش مهر، نشست مشترک نماینده مردم کرمان و راور با رئیس سازمان مدیریت برنامه‌‌ریزی استان کرمان، شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر راور با هدف بررسی آخرین وضعیت اعتبارات جذب‌شده در سال گذشته و همچنین بررسی تقاضاهای مربوط به بودجه ۹۸ برگزار شد. 

در این جلسه «محمدرضا پورابراهیمی»، نماینده مردم کرمان و راور، با تشکر از مساعدت‌های انجام‌شده برای مسائل بودجه‌ای شهرستان راور گفت: این میزان رشد اعتبارات راور مرهون موافقت سازمان مدیریت برنامه‌‌ریزی استان است. درخواست داریم امکان جذب اوراق بهادار مربوط به اجرای پروژه‌های عمرانی در صورت امکان به شهرداری راور تعلق گیرد. 

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌‌ریزی استان کرمان هم با استقبال از حضور نماینده کرمان و راور در مجلس و شهردار و شورای اسلامی شهر راور از زحمات و تلاش‌های پورابراهیمی در خصوص مشکلات بوجه‌ای استان در حد ملی قدردانی کرد و گفت: در خصوص مسائل شهرستان هم تلاش ما این است که بتوانیم درخواست‌های نماینده مردم را حل کنیم. 

 «جعفر رودری» با بیان گزارشی از اقدامات انجام‌شده در شهرستان راور گفت: بودجه‌های این شهرستان با پیگیری انجام‌شده افزایش جالب توجهی داشته است. ضمن این‌که در خصوص تخصیص‌ها با مشکلات مواجه بودیم اما سعی شد در شهرستانی مانند راور از متوسط اعتباری استان و تخصیص استان بالاتر عمل کنیم. 

رودری افزود: در بودجه ۹۸ هم برای پروژه‌های جدید حوزه شهری شهرداری راور اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید