• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61409
+
-

معادن کرمان فعال می‌شوند

شرکت ملی صنایع مس ایران برای رونق تولید در قالب سرمایه‌گذاری‌های جدید اقدام به فعال کردن پهنه‌های جدید معدنی نیمه‌فعال و راکد در استان خواهد کرد

شرکت ملی صنایع مس ایران برای رونق تولید در قالب سرمایه‌گذاری‌های جدید اقدام به فعال کردن پهنه‌های جدید معدنی نیمه‌فعال و راکد در استان کرمان خواهد کرد و همچنین با کمک این شرکت معادن دیگر استان کرمان هم که از فعالیت مناسبی برخوردار نیستند به صورت مستقیم یا مشارکتی فعال می‌شوند.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست با استاندار و برخی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در تهران از سرمایه‌گذاری‌های جدید صنعت مس سخن گفت و افزود: این سرمایه‌گذاری‌های نویدبخش رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر خواهد بود. 

 «اردشیر سعدمحمدی» با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های جدید شرکت ملی صنایع مس ایران در صنایع مرتبط با مس ارزش این سرمایه‌گذاری‌ها را بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد کرد. مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با به نتیجه رسیدن این سرمایه‌گذاری‌ها زمینه مناسبی برای اشتغال در استان پهناور کرمان فراهم می‌شود. 

استاندار کرمان هم در این نشست بررسی زمینه‌های توسعه فعالیت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در معادن استان کرمان با بیان این‌که فعالیت‌های معدنی و صنعتی شرکت ملی صنایع مس باید بر اساس برنامه‌ریزی و رعایت ضوابط علمی و توجیه اقتصادی انجام گیرد، گفت: امیدواریم شرکت مس بتواند در حوزه‌های مختلف با رعایت اصول اقتصادی و توجه به مساله توسعه متوازن فعالیت کند. 

 «محمدجواد فدائی» همچنین از شرکت مس دعوت کرد در پهنه‌های جدید معدنی استان که اکنون نیمه‌فعال یا راکد هستند هم فعالیت کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید