• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 3 تیر 1398
کد مطلب : 61421
+
-

بازار ماهی هرمزگان زیر ذره‌بین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با توجه به افزایش قیمت ماهی در استان از برخورد با شناورهای صیادی متخلف خبر داد

بازار
بازار ماهی هرمزگان زیر ذره‌بین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به وضعیت عرضه ماهی در بازار هرمزگان گفت: شیلات استان باید نظارت‌های خود را بر شناورهایی صیادی بیش از پیش تقویت و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد کند. 

به گزارش فارس «ایرج حیدری» در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: وضعیت عرضه ماهی در بازار استان رضایت‌بخش نیست و باید با انجام اقدامات عملیاتی توسط اداره کل شیلات، بازار این محصول که نقش مهمی در سبد غذایی مردم استان دارد، ساماندهی شود تا ماهی با قیمت مناسب به دست مردم برسد. 

حیدری اضافه کرد: با وجود حجم گسترده شناورهای صیادی در هرمزگان و همچنین فصل مناسب صید آبزیان، کمبود ماهی در بازار استان قابل پذیرش نیست. 

وی همچنین درباره عرضه و تامین مرغ با قیمت مناسب افزود: جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌ها باید زمینه عرضه مرغ در استان را با قیمت ستاد تنظیم بازار فراهم و از هرگونه افزایش قیمت مرغ جلوگیری کند تا این ماده پروتئینی با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: موضوع افزایش کرایه حمل خودرو از بندر لافت به قشم باید کارشناسی شود، همراه با دلایل قانونی، گذراندن مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مرتبط باشد و از هرگونه افزایش غیرمنطقی کرایه حمل خودرو جلوگیری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید