• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60605
+
-

تلاش برای لیگ یکی شدن پاس

رئیس هیات فوتبال همدان گفت: برای حضور پاس در لیگ دسته اول کشور تلاش می‌کنیم و اگر تا ۱۵ روز آینده شرایط مهیا نشد، تیم را برای لیگ ۲ خواهیم بست. 

به گزارش ایرنا، عباس صوفی در جمع اعضای کانون هواداران باشگاه پاس اظهار کرد: در حال رایزنی با چند مجموعه بزرگ اقتصادی کشور هستیم که اصالت همدانی دارند و اگر حمایت لازم صورت بگیرد، حضور در لیگ یک هموار است. وی ادامه داد: برای حضور در لیگ یک اعم از خرید امتیاز و هزینه برای تیم ۷۰ میلیارد ریال بودجه نیاز است که امیدواریم با حمایت اسپانسرها تحقق یابد.

رئیس هیات فوتبال همدان با اشاره به نشست‌های برگزارشده با چند مجموعه اقتصادی کشور افزود: صحبت‌های خوبی با مدیرعامل شرکت ایرانسل درباره حمایت از تیم پاس و ورود این تیم به سامانه هواداری داشته‌ام. علاوه بر این هفته آینده با ۲ مدیر مهم اقتصادی کشور که اصالت همدانی دارند و از دوستانم هستند نیز مذاکره حضوری خواهم داشت که امیدوارم نتیجه‌بخش باشد. 

صوفی بیان کرد: به هر حال شکل و جایگاه لیگ یک بسیار متفاوت با لیگ ۲ بوده و سعی ما نیز حضور در این عرصه از مسابقات است. وی با تأکید بر ادامه همکاری با احمد جمشیدیان سرمربی فصل قبل این تیم گفت: جمشیدیان در فصل گذشته تیمی قدرتمند، منظم، بااخلاق و نیز با سطح فنی بالا تشکیل داد و عملکرد او و شاگردانش مورد رضایت همگان بود بنابراین دلیلی ندارد که وی دیگر در تیم نباشد. 

رئیس هیات فوتبال همدان توضیح داد: جمشیدیان امسال نیز در سطح لیگ یک یا ۲ مورد حمایت ماست و به توانایی این مربی بومی همدان اعتقاد داریم. صوفی یادآور شد: فصل قبل تیمی پاک، بدون حاشیه و منضبط با سطح فنی بالا را شاهد بودیم و اگر از جذابیت‌های حضور در لیگ برتر فاکتور بگیریم، اولین سالی بود که از بازی‌های پاس در لیگ یک و دو کشور لذت بردم. 

وی با قدردانی از حمایت همه‌جانبه سیدسعید شاهرخی استاندار فعلی و نیز محمدناصر نیکبخت استاندار قبلی همدان از تیم پاس افزود: با وجود محدودیت بهره‌مندی از منابع دولتی، استانداری همدان باز هم به تیم پاس کمک‌های شایانی در فصل قبل داشت. 

رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: البته حمایت‌های همه‌جانبه حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز قابل تقدیر است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید