• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60600
+
-

کارنامه درخشان بانوی همدانی در مسابقات قایقرانی

قایقران همدانی در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی آب‌های آرام کشور کارنامه درخشانی را به ثبت رساند و موفق به کسب سهمیه حضور در اردوی تیم‌ ملی شد. به گزارش ایرنا، آرزو حکیمی باسابقه‌ترین و پرافتخارترین قایقران تاریخ ورزش همدان که برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌شود، در نخستین گام توانست نتیجه‌ای رضایت‌بخش را در مسابقات انتخابی تیم ‌ملی به ارمغان آورد. 

تست انتخابی تیم ‌ملی آب‌های آرام بانوان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ در دریاچه ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این رقابت‌ها و در کایاک ۲۰۰ متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفعیان از گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند. 

حکیمی در ماده کایاک ۵۰۰ متر نیز پس از هدیه کاظمی قایقران هرمزگانی توانست بر سکوی دوم بایستد.  این رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان و در 2 بخش کایاک و کانو و در 2 ماده ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر انجام شد. 

این قایقران همدانی با تأکید بر این‌که هدفش حضور دوباره در بازی‌های المپیک است، گفت: رقابت‌های آسیایی را در پیش داریم که با توجه به انتخابی المپیک از اهمیت فراوانی برخوردار است.  حکیمی بیان کرد: کار سختی برای کسب سهمیه در پیش داریم و باید با تمرین و تلاش بیشتر بتوانیم سطح آمادگی خود را ارتقا دهیم. 

وی افزود: تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا چند ماه فرصت داریم و با حمایت‌های خوبی که فدراسیون قایقرانی از ملی‌پوشان دارد، امیدواریم با آمادگی بسیار مطلوب در این رقابت‌ها برای کسب سهمیه حضور یابیم. حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی به شمار می‌رود و سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید