• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60503
+
-

مدارس فوتبال غیرمجاز تعطیل می‌شوند

ورزش
مدارس فوتبال غیرمجاز تعطیل می‌شوند

رئیس هیات فوتبال البرز اعلام کرد که طبق برنامه‌‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها، مدارس غیرمجاز و بدون مجوز فوتبال این استان تعطیل می‌شوند.
«منصور بیک وردی» در گفت‌و‌گو با ایرنا با بیان این‌که تعداد مدارس غیرمجاز هنوز مشخص نشده است افزود: حدود ۱۰۰ مدرسه فوتبال دارای مجوز در استان البرز مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: در حال شناسایی مدارس بدون مجوز هستیم که طی یک هفته آینده جلوی فعالیت این مدارس غیرمجاز گرفته می‌شود.
بیک وردی گفت: مکاتباتی برای پلمب این گونه مدارس با دادستانی مرکز استان صورت گرفته که پس از مشخص شدن تعداد مدارس غیرمجاز نامه‌ای به اماکن استان خواهیم داد تا جلوی فعالیت آنها گرفته شود.
وی به نصب دوربین در استادیوم‌ها برای مدیریت و جلوگیری از برخی اتفاقات اشاره و اظهار کرد: نصب این دوربین‌ها در دستور کار است که به زودی انجام می‌شود.

رئیس هیات فوتبال البرز افزود: یکی از اقدامات هیات فوتبال در فصل گذشته برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت بوده تا تیم‌ها بتوانند با انجام بازی‌های بیشتر آمادگی‌ خود را افزایش دهند.
وی ادامه داد: امسال نیز قهرمان مسابقات استانی در رده‌های پایه در همان سال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند تا بتوانند قبل از آن با انجام بازی در لیگ استانی تیم آماده‌تری را روانه مسابقات کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید