• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60348
+
-

زنگنه: با رئیس‌جمهوری اختلاف ندارم

بیژن زنگنه، وزیر نفت در واکنش به شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر شدید او با حسن روحانی، رئیس‌جمهور تأکید کرد: من نمی‌دانم چه کسانی این خبرها را به برخی نمایندگان می‌دهند و بنده خواهش می‌کنم که این نمایندگان منابع خود را تغییر دهند چون این منابع اشتباهات زیادی دارند.
به گزارش ایلنا، بیژن زنگنه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر وجود چالش میان وزیر نفت و رئیس‌جمهور و ایجاد تغییرات در وزارت نفت، گفت: متأسفانه من هم این را شنیده‌ام، اما بنده در این 6سال با آقای روحانی هیچ چالش و مشکلی نداشتم.

او تأکید کرد در جلسه دولت تقریبا 30نفر حضور دارند، خب یک‌نفر آن را تأیید کند که شنیده باشد. از قول آقای روحانی دروغ می‌گویند، در حضور 30نفر عضو دولت منبعی شنیده و به خلاف رفته خدمت نماینده‌ای گفته است. زنگنه تصریح کرد: هیچ‌وقت عقب‌نشینی نمی‌کنم.
2روز پیش نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با ادعای اینکه برخی اخبار از انتقاد روحانی به زنگنه در جلسه هیأت دولت به‌دلیل ضعف عملکرد وزیر نفت حکایت دارد گفت: جایگزین زنگنه، فردی متحول‌گرا و موفق در کابینه دولت است که به‌زودی معرفی می‌شود. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با فارس، با ادعای درگیری لفظی حسن روحانی و زنگنه در حاشیه جلسه هیأت دولت در یکشنبه هفته جاری گفت: در این نشست روحانی به‌دلیل ضعف عملکرد زنگنه نسبت به وی انتقاد داشته و از اینکه وزارت نفت در شرایط فعلی در زمینه صادرات نفت و گاز تدبیر لازم را ندارد انتقاد شدیدی مطرح کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید