• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 60100
+
-

دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با تلاش ماموران پلیس و اعتراف وی به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین براری» اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۱۹ طاق‌بستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.  وی ادامه داد: ماموران کلانتری توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.  سرهنگ براری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.  فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان گفت: این فرد پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 


کشف دوچرخه قاچاق در کنگاور 

جانشین فرمانده انتظامی استان نیز از کشف ۲۵ دستگاه انواع لوازم برقی و آشپزخانه و ۶۷ دستگاه دوچرخه قاچاق در شهرستان کنگاور به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.  سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار کرد: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بازرسی آن را متوقف کردند. 

 وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، ۲۵ دستگاه انواع لوازم برقی و آشپزخانه به همراه ۶۷ دستگاه دوچرخه قاچاق کشف شد.  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف کامیون حامل بار قاچاق، از دستگیری ۲ متهم در این ارتباط و معرفی آنها به دستگاه قضایی به منظور سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.  مرزبانی در ادامه مبارزه با پدیده قاچاق را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و گفت: آمار کشفیات قاچاق طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید