• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 60079
+
-

صدای استان‌ها

 ورود فاضلاب به دریا
فاضلاب جزیره لاوان که باید پس از تصفیه وارد دریا شود، مستقیم از طریق لوله‌کشی به دریا می‌ریزد.
مریم لاوانی از هرمزگان

  کامیون‌ها در کوچه‌های تنگ
تردد خودروهای سنگین در کوچه‌های تنگ و باریک محله‌های جنوب شهر موجب ایجاد اختلال در رفت ‌و آمد اهالی این مناطق شده است. آیا برای تردد در معابر، قانون خاصی وجود ندارد؟
نادری از قزوین

  رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده 
چرا اقدامی برای رنگ‌آمیزی مجدد خطوط عابر پیاده در شهر اراک صورت نمی‌گیرد. کم‌رنگ شدن این خطوط موجب شده است شهروندان از نقاط مختلف عرض خیابان عبور کنند یا خودروها به آنها بی‌توجه باشند. این وضع موجب گره‌های ترافیکی می‌شود و در مواردی خطرآفرین است.
حسنی از مرکزی
 سرعت‌گیرهای غیراستاندارد
سرعت‌گیرهای شهر بوشهر ابعاد غیراستانداردی دارند و آرامش را از سرنشینان خودروها گرفته‌اند و به خودروها آسیب می‌رسانند. گذشته از این، هرکس طبق سلیقه شخصی خود سرعت‌گیری جلو در خانه‌اش درست کرده است. 
جعفری‌نیا از بوشهر 

 ترافیک و تاکسی‌ها
گره‌های ترافیکی ایجادشده توسط تاکسی‌های خطی و دیگر رانندگان در خیابان‌های شیراز آزاردهنده و غیرقابل تحمل است. چرا مسئولان نمی‌توانند این رانندگان را ساماندهی کنند؟
همت‌فر از فارس

 پارکینگ مراکز تاریخی
هیچ کدام از نقاط تاریخی و دیدنی شهر قزوین پارکینگ ندارند و این وضع برای شهری با بیش از هزار اثر ثبت ملی شده ناامیدکننده است. 
لطفی‌آذر از قزوین 

 جاده‌های نهاوند
وضع جاده‌های نهاوند اصلا مناسب نیست و هر روز شاهد تصادف‌های دلخراشی در این محورها هستیم. چه زمانی قرار است به این وضع رسیدگی شود؟
قاسمی از همدان 

این خبر را به اشتراک بگذارید