• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59991
+
-

دستگیری۲ اخلا‌لگر اقتصادی در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ اخلالگر اقتصادی در شهرستان ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.  سردار سرتیپ دوم «مسعود خرم‌نیا» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: در پی‌کسب خبری از سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی مبنی بر این‌که یک شرکت واردات کالا به ثبت سفارش و اخذ ارز دولتی از بانک‌های عامل اقدام کرده و اجرا نشدن تعهدات، زمینه اخلال در نظام ارزی را فراهم کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی و پس از بررسی و تحقیقات گسترده دریافتند که این شرکت برای واردات کالاهایی از قبیل الوار بریده شده، رول پی‌وی سی و ورق فلزی به دریافت ۶ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۱۰۰ یوان چین ارز دولتی اقدام کرده است اما به تعهدات خود عمل نکرده و ارز دریافتی را در بازار آزاد به فروش رسانده است.  

وی ادامه داد: ماموران ۲ متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ارتکاب تخلف ۱۱۰ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریالی اعتراف کردند. سردار خرم افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید