• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59982
+
-

مسیر میزبانی اردبیل از مسابقات جهانی هموار شد

استاندار اردبیل گفت: مسیر برای میزبانی اردبیل از مسابقه‌های ورزشی مهم جهانی با همکاری مردم و تلاش مدیران هموار شده است.  به گزارش ایرنا، «اکبر بهنامجو» در نشست شورای عالی ورزش استان اردبیل بیان کرد: پیشینه بسیار خوب برگزاری چند مسابقه ورزشی بین‌المللی تاکنون، دریافت امتیاز میزبانی رقابت‌های بسیار مهم جهانی را از جمله مسابقات لیگ والیبال مردان جهان تسهیل کرد. 

وی با بیان این‌که برگزاری هفته چهارم لیگ والیبال مردان جهان را در شهر اردبیل به فال نیک می‌گیریم، ابراز امیدواری کرد که این رویداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ورزش این دیار به شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و شادابی نوجوانان و جوانان استان کمک کند. استاندار اردبیل که در این نشست با حکم رسمی وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان جهان منصوب شده است، گفت: برگزاری هرچه منظم‌تر و باشکوه‌تر این دوره از رقابت‌ها در اردبیل وجود آرامش و امنیت کامل در استان‌های مرزی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد. 

وی همچنین از علاقه‌مندانی که با توجه به محدودیت ظرفیت سالن ورزشی رضازاده موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، به‌ طور جدی خواست از پافشاری برای حضور در سالن برگزاری این رقابت‌ها پرهیز کنند و گفت: علاوه بر مکان‌های عمومی، مردم مشتاق می‌توانند از طریق تلویزیون در منازل خود این مسابقات را تماشا کنند. هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان جهان روزهای ۳۱ خرداد تا دوم تیرماه امسال در سالن ورزشی رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید