• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59950
+
-

فعالیت دوباره طرح‌های راکد راهسازی در تالش

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گیلان تعطیلی یا کندی اجرای برخی طرح‌های راه‌سازی در تالش را ناشی از کمبود قیر دانست و نسبت به تامین آن و از سرگیری عملیات عمرانی قول مساعد داد.

به گزارش ایرنا «محمدرضا نازک کار» در بازدید از طرح‌های راه‌سازی راکد تالش اظهارکرد: با وجود کمبود امکانات و بودجه، سال گذشته چند دستگاه به مجموعه راهداری استان اضافه شد.

 وی ادامه داد: با وجود وسیع بودن حوزه راهداری تالش در دیواره حفاظتی جاده‌های اسالم، پی‌سرا و محدوده ناو اسالم طرح‌های راهداری اجرا شده است. 

فرماندار تالش نیز گفت: متاسفانه کارخانه‌‌های آسفالت این شهرستان فعال نیستند و با توجه به مشکل آسفالت راه‌ها، این کارخانه‌ها باید طرح‌های راه‌سازی را در اولویت خود قرار بدهند.

«سید عیسی مهدوی» بررسی مشکلات کارخانه‌های آسفالت، روکش آسفالت جاده‌های اسالم به خلخال، روستاهای ییلاقی آق‌اولر و مریان، تعیین تکلیف پایانه مسافربری و بررسی درخواست انجمن صنفی رانندگان حمل کالا در خصوص واگذاری زمین برای احداث پایانه بار تالش را خواستار شد.

وی ادامه داد: راه‌ها به عنوان زیرساخت توسعه و عمران از اهمیت زیادی برخوردار هستند و مردم همیشه در صحنه تالش باید از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مناسبی برخوردار باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید