• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59926
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/PyR2
+
-

کاهش تخلفات صنفی با گزارش به 124

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تاکید کرد: مردم نباید تخلفات را نادیده بگیرند و باید هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند تا با متخلفان در چهارچوب قانون برخورد شود. «علی‌محمد رحمانی‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم در زمان خرید محصولات از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را گزارش کنند.

وی افزود: مردم هنگامی که تخلفی را از سوی یک واحد صنفی مشاهده می‌کنند، باید آن را گزارش کنند تا بازرسان سازمان صنعت با آن در چهارچوب قانون برخورد کنند. اگر این برخوردها به خوبی صورت بگیرد، قطعا شاهد تخلفات نخواهیم بود. رحمانی‌زاده با بیان این‌که مردم نباید تخلفات صنفی را نادیده بگیرند، گفت: از همه شهروندان انتظار داریم پای کار بیایند و کسانی را که در بازار تخلف می‌کنند، معرفی کنند تا این افراد سودجو و متخلف نتوانند کاری از پیش ببرند و شاهد کنترل قیمت محصولات در بازار باشیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: بهترین راه برای بیان شکایت‌ها و گزارش دادن تخلفات واحدهای صنفی، سامانه 124 است. مردم با مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

این مسئول گفت: در استان خوزستان 3 مرجع برای رسیدگی به شکایات مردم وجود دارد که می‌توانند به آنها در زمینه رسیدگی به شکایت‌ها کمک و مسائل آنها را پیگیری کنند. این 3 مرجع عبارتند از: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان.

این خبر را به اشتراک بگذارید