• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59709
+
-

شهرک گلخانه‌ای کردکوی؛ آماده سرمایه‌گذاری

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گلستان از آمادگی شهرک گلخانه‌ای النگ کردکوی در غرب استان برای سرمایه‌گذاری خبر داد. 

به گزارش ایرنا «نعمت‌الله کفشگیری» اظهار کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری در این شهرک می‌توانند برای ثبت‌نام تا فردا (۲۷ خرداد) به آدرس شرکت شهرک‌های کشاورزی
www. acpc. ir یا به شعبه شرکت در سازمان جهاد کشاورزی استان در گرگان مراجعه کنند.

 وی گفت: واگذاری زمین در این شهرک برای فعالیت هر سرمایه‌گذار یک هکتار است. این مسئول با بیان این‌که این شهرک گلخانه‌ای در عرصه‌ای به مساحت 7 هکتار و در 5 قطعه اواخر سال گذشته از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های کشاورزی مطالعه و طراحی شد، افزود: عملیات اجرایی زیرساخت‌های آن هم اجرایی شده است. 

به گفته کفشگیری، این شهرک طی انعقاد قرارداد با پیمانکار ذی‌صلاح توسط دفتر فنی سازمان جهاد کشاورزی استان و تجهیز کارگاه و حمل ماشین‌آلات به محل اجرای طرح، مسیر راه‌های داخلی آن هم بازگشایی شده است. 

وی اضافه کرد: در این مرحله از قرارداد ایجاد خیابان و جدول‌بندی، فنس‌کشی، شبکه آب‌رسانی به قطعه‌ها، استخر ذخیره آب و ساختمان نگهبانی شهرک در تعهد پیمانکار است.  

شهرک کشاورزی سازمان جهادکشاورزی گلستان زمینه ایجاد ۱۰۰ فرصت شغلی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم دارد. 
در سال‌های اخیر، شهرک‌های گلخانه‌ای به وسعت ۴۰ هکتار در روستای خوجملی گنبدکاووس و شهرک زنجیره تولید تخم مرغ با وسعت ۴۰۰ هکتار در گنبدکاووس ایجاد و فعال شده است. 

عملیات رسمی اجرایی شهرک پرورش میگو به وسعت ۶ هزار هکتار در گمیشان هم برای جذب سرمایه‌گذاران در حال پیگیری است.

این خبر را به اشتراک بگذارید