• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59600
+
-

بهره‌برداری از خانه تکواندو گناباد

با حضور رئیس فدراسیون تکواندو، خانه تکواندو شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایرنا، «سیدمحمد پولادگر» در حاشیه مراسمی که به همین مناسبت در شهرستان گناباد برگزار شد، گفت: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در رده‌های سنی مختلف و فعالیت بیش از هزار تکواندوکار در گناباد از این شهر می‌توان به عنوان شهر تکواندو کشور یاد کرد. 

وی ادامه داد: گناباد از ظرفیت‌های زیادی در ورزش تکواندو و قابلیت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در این رشته ورزشی را برخوردار است و در صورت فراهم بودن امکانات و بسترهای لازم از هیچ حمایتی به ورزشکاران این شهرستان دریغ نمی‌کنیم. رئیس فدراسیون تکواندو کمبود امکانات سخت‌افزاری را مشکل مهم توسعه کیفی این ورزش در استان‌ها دانست و گفت: ورزش تکواندو از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی در رده‌های سنی مختلف و در بخش بانوان و مردان برخوردار است و با توجه بیشتر مسئولان شاهد توسعه هر چه بیشتر این ورزش خواهیم بود. 

پولادگر افزود: استعدادیابی و توجه به رده‌های سنی پایه اولویت برنامه‌های فدراسیون تکواندو در سطح کشور است و این مساله موجب شده با وجود مشکلات سخت‌افزاری و کمبود زیرساخت‌ها و امکانات لازم به توفیقات بسیاری در سطوح ملی و بین‌المللی دست یابیم. رئیس فدراسیون تکواندو گفت: استعدادهای شاخصی از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در ترکیب تیم‌های ملی تکواندو در 2 بخش بانوان و مردان حضور دارند و در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی افتخارات زیادی برای میهن به ارمغان می‌آورند. 

پولادگر افزود: امسال و در اقدامی بی‌نظیر 2 هزار ورزشکار در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور حضور یافتند. وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان عنایت خاصی به مقوله استعدادیابی رشته‌های ورزشی گوناگون دارد و طبق برنامه اعلامی به فدراسیون‌ها برای کشف استعدادها، المپیادهای ورزشی گوناگون در سطح کشور برگزار شد و امسال هم المپیاد مشابهی برگزار می‌شود. خانه تکواندو گناباد در فضایی به وسعت ۱۸۰ مترمربع و با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با مشارکت خیران احداث شده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید