• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59577
+
-

مسابقات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی برگزار شد

ورزشی
مسابقات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات دوچرخه‌سواری تشویقی سرعت خراسان رضوی در پیست مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد. دبیر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص این مسابقات به ایرنا گفت: ۳۵ دوچرخه‌سوار در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش ۲۰۰ متر و 3 هزار متر با هم رقابت کردند.

 «مجید روح‌پرور» بیان کرد: در پایان این مسابقات در رده سنی جوانان امیرحسین و عماد محمدی از تیم کلاسیک ایران رتبه‌های نخست و دوم رشته 3 هزار متر را به دست آوردند و داوود محمدآبادی از تیم هیات دوچرخه‌سواری نیشابور سوم شد. وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان و در 3 هزار متر نیز محمدحسین فدایی از تیم کلاسیک ایران به مقام نخست دست یافت و سپهر نظافتی همراه با علیرضا قدمگاهی از تیم هیات دوچرخه‌سواری نیشابور به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. 

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: در ۲۰۰ متر رده سنی جوانان هم سینا غلامی از تیم آسمان آبی بر سکوی نخست ایستاد و عماد محمدی از تیم کلاسیک ایران و ابوالفضل امین‌الرعایا از تیم هیات دوچرخه‌سواری نیشابور دوم و سوم شدند. روح‌پرور گفت: در رده سنی بزرگسالان هم فرزاد روح‌اللهی از تیم آسمان آبی، حسن حصاری از تیم شهر فیروزه و محمد یغمایی از تیم آسمان آبی مقام‌های برتر را به دست آوردند. ۲۵۰ دوچرخه‌سوار سازمان‌یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را دوچرخه‌سواران زن تشکیل می‌دهند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید