• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59549
+
-

کارنامه «پارس جنوبی جم» در فصل نقل‌وانتقالات

ورزش
کارنامه «پارس جنوبی جم» در فصل نقل‌وانتقالات

تیم فوتبال پارس جنوبی جم تا به اینجای فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، توانسته است بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند.
به گزارش فارس، فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از 16خرداد آغاز شده و تیم‌ها برای حضور قدرتمند در فصل نوزدهم این رقابت‌ها، درحال جذب سرمربی، کادر فنی و بازیکنان موردنظر خود هستند.
پارس جنوبی جم یکی از تیم‌های لیگ برتری است که از 2فصل قبل، با هدایت «مهدی تارتار» درسطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد و درلیگ هفدهم درحالی‌که نخستین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد، توانست جایگاه پنجم را به‌دست آورد و در لیگ هجدهم نیز رتبه دوازدهم را کسب کند.


تارتار، کمالوند؛ اولیت تغییر در باشگاه

این تیم طلایی‌پوش جنوب کشورمان برای فصل نوزدهم تغییرات زیادی را به خود خواهد دید و «مهدی تارتار» بعد از 3فصل حضور در پارس جنوبی، از این تیم جدا شد تا مسئولان باشگاه، با «فراز کمالوند» قرارداد ببندند و این سرمربی نام آشنا، پارسی‌ها را در لیگ نوزدهم هدایت کند.


اولین ورودی تیم فوتبال پارس جنوبی

کمالوند در نخستین اقدام خود، تاکید کرده‌است که سعی دارد در فصل نوزدهم لیگ برتر، از بازیکنان بومی و جوان استفاده کند و «مرتضی اسدی» کاپیتان سابق تراکتورسازی را به‌عنوان دستیار اول خود در پارس جنوبی معرفی کرده و به گفته کمالوند، قرار است دیگر اعضای کادرفنی پارس جنوبی نیز به‌زودی معرفی شوند.


تیم پارس جنوبی جم، بدون سرپرست

در این میان «عبدالرحیم خطیب» سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی نیز از سمت خود استعفا داده‌است و هنوز مسئولان باشگاه، سرپرستی برای تیم خود انتخاب نکرده‌اند. البته از برخی گزینه‌های بومی برای تصدی این مسئولیت در باشگاه پارس جنوبی نام برده می‌شود.
«امیرحسین صادقی پناه» مدیر رسانه‌ای باشگاه پارس جنوبی نیز با نظر «بهرام رضاییان» مدیرعامل باشگاه و «فراز کمالوند» سرمربی تیم به کار خود در باشگاه پارس جنوبی ادامه می‌دهد و در سمت مدیر رسانه‌ای ابقا شد.
وضعیت «عباس اعتمادی‌پور» به عنوان روابط عمومی و «مهدی مهران نژاد» به عنوان عکاس باشگاه پارس جنوبی نیز هنوز مشخص نیست.


3خروجی و 4خرید 

تا به اینجای فصل نقل‌وانتقالات «احمد گوهری»، «سعید محمد فرد» و «مجید علیاری» از پارس جنوبی جم جدا شده‌اند و این تیم «ایمان باصفا»، «محمود شفیعی»، «مسعود پورمحمد» و «محمد ابراهیمی» را به خدمت گرفته است.
دراین میان به‌نظر می‌رسد «حسین پورامینی» کاپیتان پارس جنوبی که در3فصل اخیر نیز زمزمه جدایی وی از باشگاه پارس به‌گوش می‌رسید، در روزهای آینده به شاهین بوشهر، دیگر تیم استان بوشهر، در لیگ برتر فوتبال بپیوندد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید